13 Aralık 2011 Salı

Naturex ve Yurtiçi Kargo Şikayeti

Yine bir alışveriş faciası ile karşınızdayım :-)

Sigara bırakmayla alakalı methini duyduğum Naturex adlı bir spreyi deneyeyim dedim ve internet sitesinden sipariş verdim. Her yerde koca koca "Ücretsiz Kargo" yazmasına rağmen, Yurtiçi Kargo görevlisi kargo parasını istedi. Parasından değil ama prensip icabı vermeyi reddedince de, odamın kapısından içeri girdi ve parayı alana kadar da çıkarmaya çalışsam da çıkmadı. "Bu 10 TL nin benim cebimden çıkamaz, benden alırlar,hiç mi insaf yok sizde" gibi işi artık acındırmaya dayandırdı ve "Vermek zorundasınız"a getirdi. Yaklaşık 1,5 saat şirketten çıkmadı, sonra sırf kurtulmak için ödedim. Adama da ısrarla ilgili şirketle anlaşmaları olduğunu ve kendileriyle konuşmaları gerektiğini söyledim ama "O zaman geri verin paketi!" diye tutturdu.
Bizleri enayi yerine koymalarından bıktım usandım.
Hem Yurtiçi Kargo hem de Naturex'i pazarlayan Dogaleczaturkiye.com sitesinden şikayetçiyim!
Kullanacaklara not: Spreyi kullanmadım çünkü firmadan kuşkulandım, tavsiye veriyorum sanmayınız.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Değerli Müşterimiz;

Mükerrer aramalar neticesinde size ulaşılamamıştır.Size ulaşabileceğimiz telefon numaralarınızın tarafımıza iletilmesi ya da şikayetinizle ilgili 444 99 99 numaralı müşteri hizmetleri hattımızın aranması hususunu bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla

Yurtiçi Kargo Servisi AŞ

Müşteri İlişkileri